Iklan Sebentar

Thursday 8 September 2011

Persona Cinta

selamat petang.. aish.. lama jugak rase nyer xupdate blog ni.. al maklum laa.. blogger baru.. xtau sgt nk tulis pasal pew.. huhu.. petang2 ni nk tulis entry berbaur jiwang2 sket laa.. hihihi..


semalam sblom tdow aku sempat la layan suria cinta kat suria fm.. pergh.. layan gak la lagu2 yg dimainkan.. xlupa gak dgn madah2 cinta yg dikirim pendengar.. hehehe.. aku pun terasa cam nk kirim gak madah2 kat suria cinta 2.. tp malas.. hihihi..


~Dikala aku kesejukan~
~Hangatkan lah aku dengan cintamu~
~Dikala aku kesepian~
~Ceriakan lah aku dengan senyum tawamu~
~Dikala aku kerinduan~
~Hiasilah mimpi ku dengan dirimu~
~Dikala aku kegelapan~
~Sinarilah aku dengan cahaya kebahagiaanmu~
~Dikala aku kesakitan~
~Ubatilah aku dengan sayangmu~
~Dikala aku terjatuh~
~Sambutlah aku dengan kasihmu~
~Dikala aku kesesatan~
~Sedarkanlah aku dengan seraut wajahmu~


hehehe.. amacam best x? aku wat sendiri tau ayat kat atas ni.. hihi.. 

No comments: