Iklan Sebentar

Saturday, 3 December 2011

Ombak Rindu~ Best~

hai semua.. selamat berhujung mingu. rase nyer da lama sgt xupdate blog ni.. xberkesempatan.. hehehe.. apew yg aku nk citerkn arini.. psl filem ombak rindu..


ombak rindu? cam penah dgr jerk tajuk ni.. mmg laa.. kn filem ni di adaptasikn drpd novel.. novel ombak rindu.. klau xsilap aku novel 2 kuar thn 2003.. aku pun bace jgk novel 2.. mmg bestla novel 2.. sedih beb.. ble tau adew wat filem.. aku cam teruja jerk nk g tgk.. hahahaha..


apew yg wat aku mkn teruja nk tgk filem 2.. cbb ramai org ckp.. sedih laa katenyer.. menangis xberenti ble tgk citer 2 kat wayang.. drpd org nyer preview.. aku pun tempah la tiket.. tgk kat alamanda putrajaya.. tgk ngn adik bradik aku ngn sepupu aku.. wayang nyer kul 12.20 tgh mlm.. tgh midnight 2.. hahaha..


lepas abis jerk tgk wayang.. aku pun bg la komen psl filem ombak rindu ni.. bese laaa.. komen 2 snts kne adew.. pandangan setiap org berbeza.. so aku nk kongsi la ngn korang semua..


bg aku filem ombak rindu ni best.. xrugi la klau korang g tgk kat wayang.. wpun adew sket perubahan jalan cerita dr dlm novel.. tp tetap menarik.. citer ni mmg sedih laaa.. aku xnafikan.. tp blom cukup ntuk wat aku melelehkn airmata.. jujur aku ckp.. ble bace novel ag sedih.. smp aku pun ble menangis bace novel.. hehehe..


tp ble aku tgk sekeliling aku.. adoiii.. ramai nyer yg bersedih.. smp merah mata dyeorg semua.. btol2 menghayati watak.. eeh.. aku pun menghayati jgk.. tp xsampai laaa kat aku.. hahahaha.. bg pandangan aku.. filem lagenda budak setan lagi menyentuh perasaan aku.. 2 pandangan aku.. jgnla nk marah plak.. huhuhu..


p/s : lagu tema dlm filem ombak rindu ni sgt2 best.. music nyer kne jerk ngn citer.. best2..

3 comments:

Dalila said...

waa..dah tgok..best ea?

ala, nk tgok gak..hahaha..

Cik Eka said...

tak tengok pun..huwaaaaaa

si piji tu mana suka citer romantik..adohai

Syakir Razik said...

best. ttgk laaa..