Iklan Sebentar

Sunday, 18 November 2012

~Sayonara~

lama sungguh rasanya x mengupdate blog ni.. masa sgt cemburu kn aku.. di tambah pula dengan penyakit M yang ada dalam diri.. maka terbiar la blog ini..

hari ini entah apa yang aku bermimpi pun aku tak tau.. membuatkan aku terasa rajin untuk menaip.. mungkin ada cerita yang ingin di kongsikan bersama..

sedar atau tidak.. sudah setahun setengah aku bekerja.. mencari rezeki yang halal.. untuk menampung kos sara hidup yang semakin lama semakin tinggi.. di samping membantu kewangan keluarga serba sedikit..

Azam Accounting Services.. tempat pertama aku memulakan kerjaya aku sebagai Account Associates.. tanpa ada pengalaman bekerja.. agak sukar untuk aku membuat kerja.. dan aku hampir putus asa.. tapi aku gagahi juga untuk mencari rezeki..

setelah satu tahun setengah bekerja.. aku memilih untuk tukar tempat kerja.. dengan ada nya ofismate yang baik.. banyak ilmu yang aku perolehi.. tidak lupa juga kenangan yang di ukir bersama.. suasana pejabat yang sentiasa riang membuatkan aku berat untuk meninggalkan pejabat tersebut.. sedih di hari-hari terakhir aku di sana.. di harapkan hubungan yang terjalin masih lagi di teruskan..

sebelum aku meninggalkan pejabat tersebut.. aku ada bagi sedikit buah tangan sebagai pengganti diri aku.. ceh.. ayat bukan main.. hahaha.. 

department account semua perempuan.. 

aku pun ada dapat hadiah juga dari ofismate aku.. jom tengok..

thanxs untuk hadiah ni..

sekian..



8 comments:

Cik Eka said...

hehehehe..baru nak tanya napela akir ni tak update2 punya lama..
sekali masuk jugak entry baru..

takpe.. aku paham perasaan ko..aku dekat 4 taun,tibe tuka opis baru,memang berbulan jugak meratap hiba opis lama..hahahaha

akhirnya,yang baru itu lebih baik..hehehehe...

semoga ko kerja dgn baik kat tempat baru

YaYa said...

bantal tu ko buat sendiri ke??

Dalila said...

shakir kerja mane plak?

YaTt's said...

terharuuu.. membacanya.. terima kasih juga banyak2 kat awak yg sentiasa gentlemen membantu apa yg patut...
All da besh kat tempat baru...
sapa nak supply adam & hawa n movie melayu nihhhhhhhhhhhhh

hihiihii

puYoq d'AnKaboot said...

Hamboihhh... aku jgak yg xdapat pape..huhuuuu...
Esok2 klu ade duet lebih banjer la kami makan...hang payung bowling pun ok jgak...hahahaaa...
Okla..Gudluck brO....

Dalila said...

syakir wat akauN ye d'tempat barU? nnti nk mintak tolong sifu la ye..hehehe

Syakir Razik said...

eka.. xdo maso la nk update.. malas.. haha..
nabila.. bantal 2 aku tempah.. mane la aku reti buat semua 2..
puyoq.. kne pulun ot la camni.. hahaha..
dalila.. keje kat glenmarie.. sy blom cukup sifu lagi nk mengajar orang..
k.yatt.. sy xsempat nk download.. ofis baru xley men internet.. huhu..

Dummy said...

nak tambah koleksi bantalll