Iklan Sebentar

Sunday, 13 November 2011

BBQ Kat Kampung..

hai semua...
pew kaba?
camne ari minggu korang?
ok ke x?
ari minggu aku cam biasa laa..
berniaga..
business family..
hehehe..

arini aku nk wat entri dekat kg ag..
sempena aku blk beraya di kg..
hehehe..

aku selalu dengar org ckp..
raya haji kat pantai timur meriah..
tp bg aku taun ni..
mcm xraya haji jerk..
apsal aku ckp cam 2?
cbb kat kg aku..
xdew yg wat korban..
so xmerasa la aku..
kemeriahan berkorban thn ni..
huhuhu..

bg menggantikan kemeriahan berkoban..
aku ngn famili aku wat BBQ..
bg mengisi masa lapang yg adew..
smbl 2 dpt la berkumpul ramai2..
jom tgk gmb BBQ..


BBQ yg aku wat kat kg ni..
len mcm sket..
ape yg len mcm nyer?
hahaha..
cbb aku wat petang..
slalu nyer org wat mlm kn..
aku wat ptg ni pun cbb kat kg aku..
asal mlm jerk ujan..
bg mengelakkn hujan..
aku pun wat la petang..
hehehe..





11 comments:

Cik Eka said...

ehem2 sedapya bleh mamam bbq....

ohh untung le aku duduk perak kemain banyak lombu dikorbankan..hehehe

Syakir Razik said...

haha.. mmg bez weyh bbq.. sodap..

Cik Eka said...

ermmmm tapi kan kalo buat petang rasa panas tak wei???

ahahaha

Syakir Razik said...

xdew plak aku rasa panas.. cbb kat time aku wat ni berangin jerk..
kg aku petang2 bez santai.. berangin.. hehehe..

mizzkechique said...

meriahnya..siap ada bbq lgi..

Syakir Razik said...

MK : bbq 2 yg wat meriah.. klau x.. xmeriah pun.. hehehe..

Dalila said...

best nye BBQ..hehe.. kampung syakir katne ye?

Syakir Razik said...

dalila : kg kat terengganu..

Cik Eka said...

hahaha...tepi sawah kan kg ko..musti best..aku tak penah sampai tganu lagi..sian aku.huhu

Syakir Razik said...

tepi sawah? haha.. lalang adew laa.. bukan nyer sawah padi pun.. hahaha.. sawah tmpt lembu berkeliaran mencari makanan ptg2.. hahaha..

aiza zara said...

wah..dapnyer....