Iklan Sebentar

Friday, 4 November 2011

Corak Bunge Raya

selamat petang semua..
camne ngn ari korang arini?
ok ke x?
aku ok jerk..
mlm ni nk blk kg..
nk smbt raja haji..
tp entri aku kali ni bkn psl raya haji..
hehehe..

korang dew bace x entri aku sblom ni?
entri yg mane?
alaa citer psl blk aku 2 laa..
blk yg kaler pink 2..
siap dew bunge2 bagai..
hahahaha..

aku nk ucapkan trime kasih..
kat sape yg ckp blk aku 2 lawa..
hehehe..
ramai jugak yg tny aku..
camne aku wat bunge 2..
kat mane beli sticker..
eeh.. xmen la sticker..
aku cat sndr beb..
baru la stylo..
hahahaha..

korang nk tau kn camne aku wat bunge 2..
meh aku nk bgtau..
mula2 aku cari gmb bunge kat ternet..
pas2 aku print out laa..
pas2 aku toreh gmb bunge 2 kasi belubang...
pas2 kertas yg belubang td 2..
aku tekap ag kat kertas keras..
alaa yg korang gune time wat folio zaman skola 2..
muka depan dye yg transparen 2..

nape nk kne gune transparen 2?
klau pkae kertas biasa jerk..
skali cat jerk da koyak laa..
hahaha..
nk tgk hasil bunge yg aku da toreh?
jom layan..





haaa..
2 la dye bunge raya yg kat blk aku 2..
ble bende ni da siap..
korang tekap jerk la kat dinding..
pas2 cat..
tp kne hati2 tau..
aku cat gune span..
ble aku gune berus..
bunge 2 jadi xlawa..
bersepah2..
hahaha..
itu saje la ntuk kali ni...
hihihi..

p/s : klau korang xnk bunge.. ley jerk wat corak len.. mcm rama2, bintang, polka dot atau pun teddy bear.. hehehe..

9 comments:

Cik Eka said...

post kan kat aku corak bunga raya yang dah sia[ kau toreh tu boleh tak kir?? pelisss..

hehehehe

*serius ni

~ putry ~ said...

kreatif...

Syakir Razik said...

eka.. ko btol ke nk ni?

Syakir Razik said...

putry.. thanxs.. :)

chaya kebahgiaan said...

kretif la..lupew nk suh wat mse maring umh org maring dlu..huhuhuh

Syakir Razik said...

xdok mse eh nk wat.. wat dri r..

Cik Eka said...

yelah nak la..boleh ke????

Syakir Razik said...

haha.. bayar r..

Cik Eka said...

okey..berape?? jangan memahal dah la..haha