Iklan Sebentar

Saturday 13 August 2011

Jiwang kah aku?

jiwang? apew kah maksud jiwang.. apew yg saya tau psl jiwang ni.. org yg ske melayan perasaan atau pun kata2 yg dituturkan berbunga2.. hihi.. betul ke x, sy pun xtau..


saya tulis psl jiwang ni sbb time zaman blaja dlu.. membe2 semua ckp sy jiwang laa mat bunge laaa.. knp dyeog ckp sy cam 2? xtau laa.. myb cbb sy ske dgr lagu2 jiwang.. hihihi.. hye.. best ok dgr lagu jiwang2.. xmenyakitkn telinga.. layan jerk.. biar la dyeorg nk ckp pew pun.. sy xkesah pun.. mmg sy mengaku ske dgr lagu2 jiwang.. hahahaha.


kat sini sy nk share sket la madah2 puitis yang saya karang sendiri.. jiwang? korang nilai la sendiri.. saya menulis sekadar untuk meluah.. hehehe..




Di keheningan malam..
Termenung aku dijendela..
Melihat keindahan bulan..
Oh bulan..
Betapa indahnya pabila mengambang..
Kehadiran bintang..
Menyerikan lagi malam mu oh bulan..
Bertuahnya dirimu bulan..
Sentiasa di temani oleh kesetiaan bintang..
Alangkah indahnya jika aku berada ditempat mu..
Tetapi aku hanya mampu bermimpi..
Di kehingan malam ini..
Aku hanya ditemani oleh kesedihan dan kepiluan..
Aku ditinggal kan kesepian keseorangan..
Hanya airmata yang menjadi teman setiaku..
Hanya yang ada keresahan di jiwa..
Hanya yang ada kesayuan dihati..
Malam menjadi semakin kelam..
Luka menjadi semakin dalam..
Kesakitan menjadi semakin parah..
Seandainya hati ini bisa ku tunjukkan padamu..
Engkau akan mengerti tentang perasaan ku ini..
Hati dan perasaan ku telah menjadi debu..
Debu-debu halus yang berterbangan..
Walaupun hati ini telah dilukai..
Namun semuanya takkan berakhir disini.
Akan ku ubati hati yang terluka..
Agar aku bisa hidup bersama mu..
Demi mengecapi kebahagiaan..
Demi memenuhi segala impian..
Kerna di dalam diri ini masih mempunyai..
Cinta yang semakin mekar mengembang..
Rindu yang semakin harum baunya..
Sayang yang semakin utuh berakar..
Maafkan lah andai aku bersalah..
Kembalilah kepangkuan ku..
Aku disini tetap menantimu..

da bace sampai abis ayat 2? amacam? best x? hihihi.. adew bakat x ntuk saya jadi seorg pengarang ayat2 cinta? berangan jerk laa.. hihihi..


3 comments:

Puan Eka said...

ko memang berbakat kir..hehehehehe

jiwang jelah..ade org kesah?? hahahaha

aku pon jiwang..geng kan...hahaha

Syakir Razik said...

hihi.. thanxs.. nnt ley la same2 berjiwang kat sni.. haha..

Puan Eka said...

hahahaha..aku sentiasa boleh