Iklan Sebentar

Tuesday 23 August 2011

Kad Raya...

assalamualaikum.. ari ni da msk puasa yg ke 23.. xlama jerk ag raya da nk kembali.. cite pasal raya ni.. camne ngn persiapan raya? da cukup ke baju raya semua? saya sndr pun blom beli apew2 ag ntuk raya.. budget xdew.. so berjimat laa nmpk nyer..


kad raya? korang adew terima x kat raya dr kawan2 korang?atau pun korang dew post kad raya kepada kawan2? hehe.. da lama rasanyer saya xdpt kad raya.. pada ari ahad ari 2.. sy terima kad raya dr kawan saya.. die ni adew blog jgk.. Cik Eka ni la yg bg saya kad raya.. hehe..


disebab kn cik eka ni bg saya kad raya.. seperti biasa la kn.. pabila org memberi kte menerima.. tidak lupa jgk.. kte membalas nyer.. hehehe.. secara tidak langsung juga.. niat untuk memberi kad raya datang dengan tibe.. hehe.. maka akan adalah orang yg bertuah yg akan dpt kad raya nnt..

No comments: