Iklan Sebentar

Sunday 14 August 2011

Minum Milo Boleh Dapat Van?

minum milo boleh dapat van? biar btol ni.. hihi.. xpercaya ke? apew yg saya ckp kn ni btol laa.. skang milo ngah wat promosi.. beli barangan milo yg amik bahagian.. kumpul mata untuk tebus van milo mini edisi terhad.. 




kat atas ni adew contoh keratan promosi van milo mini.. kesemua nya adew 6 biji van.. terdapat dlm 2 jenis saiz.. kumpulkan nya sebelum terlambat.. tertakluk kepada terma dan syarat. untuk keterangan lanjut.. silalah pergi ke laman web milo itu sndr.. www.milo.com.my


saya sndr pun ngah cube kumpulkan kesemua 6 biji van milo mini ini.. nnt saya akan wat en3 psl van milo mini dlm koleksi sy plak..


p/s:sape adew kod bar pek milo yg xnk gune.. blh la bg sy.. sy nk redeem van milo ni.. hehehe..

3 comments:

Puan Eka said...

kir..buat bcakup link tu..kalau ada iklan nuffnang ko buat backup link lagi bagus..nanti aku ajar

Syakir Razik said...

camne nk wat backuplink? aku xreti..

Puan Eka said...

nanti aku ajo..hehehe..chat jer